0.1 min readBy Categories: ΆρθραTags: Published On: 04/08/2023

Η δημιουργία ενός επιτυχημένου eshop απαιτεί προσεκτική σχεδίαση και σωστή καθοδήγηση.

Εάν βρίσκεστε στο στάδιο της ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, τα παρακάτω βήματα μπορούν να σας βοηθήσουν να κατευθυνθείτε προς τη σωστή κατεύθυνση.

Καθορίστε τι χρειάζεστε

Πριν αρχίσετε τη δημιουργία του eshop, πρέπει να έχετε αποσαφηνίσει τις ανάγκες σας. Τι ακριβώς είναι αυτό που αναζητάτε; Ποιος είναι ο βασικός στόχος σας; Εάν δυσκολεύεστε σ’ αυτά, επικοινωνήστε με έναν ειδικό που μπορεί να σας καθοδηγήσει.

Έρευνα του ανταγωνισμού:

Κάντε έρευνα σε αντίστοιχα eshop ανταγωνιστών σας. Κρατήστε σημειώσεις για τα χαρακτηριστικά που σας αρέσουν και που σχετίζονται με τους δικούς σας στόχους. Αυτό σίγουρα θα βοηθήσει τον επαγγελματία που θα αναλάβει το project σας να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες σας.

Επικοινωνία με agencies ή freelancers

Επικοινωνήστε με επαγγελματίες του χώρου. Όταν βρείτε κάποιον ζητήστε δείγματα προηγούμενων projects για να αξιολογήσετε μέχρι ένα σημείο την ποιότητα της δουλειάς τους.

Αποφύγετε την άμεση αντιγραφή

Σίγουρα είναι προτιμότερο να εμπνευστείτε παρά να αντιγράψετε. Ζητήστε από τον επαγγελματία να δημιουργήσει κάτι ίσως μοναδικό, ένα πρωτότυπο eshop θα ενισχύσει την παρουσία σας και την ταυτότητα της επιχείρηση σας.

Ανάλυση προσφορών

Κατανοήστε πλήρως τις παροχές που περιλαμβάνονται στις προτάσεις των επαγγελματιών. Η χαμηλότερη τιμή δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή. Εξετάστε την αξία που παρέχεται σε σχέση με το κόστος.

Bonus

Υποστήριξη Google Ads

Επειδή ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς προώθηση-marketing δεν κάνει… να αποφεύγετε υποσχέσεις που φαίνονται υπερβολικές πχ “θα σας βγάλουμε στην πρώτη σελίδα της Google”. Μόνο τα Google Ads (διαφημίσεις της Google) μπορούν να βοηθήσουν στην άμεση εμφάνιση τους eshop σας στις αναζητήσεις, αλλά η αποτελεσματική προώθηση απαιτεί στρατηγική και χρόνο.

Στο σύνολο, η δημιουργία ενός επιτυχημένου eshop είναι μια διαδικασία που απαιτεί προσοχή στη λεπτομέρεια και στις ανάγκες της επιχείρησης σας. Με τη σωστή προσέγγιση και τη συνεργασία με τους κατάλληλους επαγγελματίες, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα eshop που θα προσελκύσει και θα εξυπηρετήσει τους πελάτες σας με επιτυχία.

Αν το βρήκες χρήσιμο, μοιράσου το!

Published On: 04/08/2023Tags: By

Η δημιουργία ενός επιτυχημένου eshop απαιτεί προσεκτική σχεδίαση και σωστή καθοδήγηση.

Εάν βρίσκεστε στο στάδιο της ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, τα παρακάτω βήματα μπορούν να σας βοηθήσουν να κατευθυνθείτε προς τη σωστή κατεύθυνση.

Καθορίστε τι χρειάζεστε

Πριν αρχίσετε τη δημιουργία του eshop, πρέπει να έχετε αποσαφηνίσει τις ανάγκες σας. Τι ακριβώς είναι αυτό που αναζητάτε; Ποιος είναι ο βασικός στόχος σας; Εάν δυσκολεύεστε σ’ αυτά, επικοινωνήστε με έναν ειδικό που μπορεί να σας καθοδηγήσει.

Έρευνα του ανταγωνισμού:

Κάντε έρευνα σε αντίστοιχα eshop ανταγωνιστών σας. Κρατήστε σημειώσεις για τα χαρακτηριστικά που σας αρέσουν και που σχετίζονται με τους δικούς σας στόχους. Αυτό σίγουρα θα βοηθήσει τον επαγγελματία που θα αναλάβει το project σας να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες σας.

Επικοινωνία με agencies ή freelancers

Επικοινωνήστε με επαγγελματίες του χώρου. Όταν βρείτε κάποιον ζητήστε δείγματα προηγούμενων projects για να αξιολογήσετε μέχρι ένα σημείο την ποιότητα της δουλειάς τους.

Αποφύγετε την άμεση αντιγραφή

Σίγουρα είναι προτιμότερο να εμπνευστείτε παρά να αντιγράψετε. Ζητήστε από τον επαγγελματία να δημιουργήσει κάτι ίσως μοναδικό, ένα πρωτότυπο eshop θα ενισχύσει την παρουσία σας και την ταυτότητα της επιχείρηση σας.

Ανάλυση προσφορών

Κατανοήστε πλήρως τις παροχές που περιλαμβάνονται στις προτάσεις των επαγγελματιών. Η χαμηλότερη τιμή δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή. Εξετάστε την αξία που παρέχεται σε σχέση με το κόστος.

Bonus

Υποστήριξη Google Ads

Επειδή ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς προώθηση-marketing δεν κάνει… να αποφεύγετε υποσχέσεις που φαίνονται υπερβολικές πχ “θα σας βγάλουμε στην πρώτη σελίδα της Google”. Μόνο τα Google Ads (διαφημίσεις της Google) μπορούν να βοηθήσουν στην άμεση εμφάνιση τους eshop σας στις αναζητήσεις, αλλά η αποτελεσματική προώθηση απαιτεί στρατηγική και χρόνο.

Στο σύνολο, η δημιουργία ενός επιτυχημένου eshop είναι μια διαδικασία που απαιτεί προσοχή στη λεπτομέρεια και στις ανάγκες της επιχείρησης σας. Με τη σωστή προσέγγιση και τη συνεργασία με τους κατάλληλους επαγγελματίες, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα eshop που θα προσελκύσει και θα εξυπηρετήσει τους πελάτες σας με επιτυχία.