0.4 min readBy Categories: ΆρθραPublished On: 15/11/2021

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τις διαφορές ενός εταιρικού website και μιας σελίδας στα social media

Με εκπλήσσει πόσες εταιρείες δεν έχουν website- ή το έχουν ουσιαστικά παραμελήσει – και βέβαια έχουν επικεντρώσει τις προσπάθειές τους στη δημιουργία μιας «επιτυχημένης» σελίδας στο Facebook.

Συναντάω συνεχώς επιχειρήσεις που πρέπει είτε να δημιουργήσουν ένα website είτε πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση σε αυτό που ήδη έχουν.

Κάθε εταιρία, επιχείρηση, επαγγελματίας θα πρέπει να διαθέτει ένα απλό website δύο ή τριών σελίδων ή ένα πιο σύνθετο που μπορεί να περιλαμβάνει blog, about, services κλπ, εκτός από μια σελίδα Facebook.

Τώρα θα αναρωτιέστε γιατί…

Παρακάτω σας παραθέτω έξι λόγους για τους οποίους πρέπει να έχετε το δικό σας website ως κύρια διαδικτυακή παρουσία.

6 λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σας χρειάζεται έναν ιστότοπο

  1. Έχετε τον πλήρη έλεγχο του τρόπου εμφάνισης στα αποτελέσματα αναζήτησης
  2. Λεπτομερείς έλεγχος στην παρακολούθηση των αποτελεσμάτων σας
  3. Χρειάζεστε μία ιστοσελίδα για να συνδέσετε χορηγούμενες διαφημίσεις
  4. Δεν είναι όλο το κοινό σου χρήστες του Facebook
  5. Δείχνετε το στυλ και την προσωπικότητα της επιχείρηση σας
  6. Ο ιστότοπος σας θεωρείται πιο αξιόπιστος

Ας είμαστε σαφείς, σε καμία περίπτωση δεν προτείνουμε να αποσύρετε την επιχείρησή σας από το Facebook ή τα υπόλοιπα social. Στην πραγματικότητα, προτείνουμε να προβάλετε το website σας μέσω των social media για να πετύχετε τους στόχους σας.

  1. Χάνετε τον έλεγχο στο Facebook

Ο νούμερο ένα λόγος στην πραγματικότητα είναι η πρόσφατη ανακοίνωση του Facebook το οποίο έκανε μια δήλωση σχετικά με τα μελλοντικά τους σχέδια. Στο μέλλον θα επικεντρωθούν στην αρχική τους φιλοσοφία που ήταν που φέρει τους ανθρώπους πιο κοντά. Σύμφωνα με έρευνες στους περισσότερους χρήστες δεν αρέσει να βλέπουν διαφημίσεις πάνω από τις ενημερώσεις των φίλων τους στο timeline. Τι σημαίνει αυτό για τη σελίδα σας στο Facebook; Λοιπόν, πιθανών το μικρό ποσοστό των ακολούθων σας που εξακολουθούν να βλέπουν τις αναρτήσεις της σελίδας σας στο Facebook, σύντομα δεν θα μπορούν να το κάνουν.

  1. Τι στατιστικά παίρνεις από το Facebook;

Ένα μεγάλο, ζήτημα που έχουν όλοι με το Facebook είναι τα στατιστικά και τα αποτελέσματα που παρέχουν. Αυτά τα αποτελέσματα μπορεί να είναι δυσκολονόητα και ελλιπέστατα, πράγμα που που τα καθιστά πιο δύσκολη την αποτελεσματική δημιουργία δυνητικών πελατών, μέσα από τη σελίδα σας στο Facebook. Με μια ιστοσελίδα, έχετε πολύ πιο αναλυτική πρόσβαση στα δεδομένα και τα αποτελέσματά σας.

  1. Χρειάζεστε προορισμό για Google ads

Ακόμα κι αν δεν πιστεύετε ότι θα χρειαστεί να προβάλλετε διαφημίσεις pay per click, καλό θα είναι, να είστε πάντα προετοιμασμένοι να προβάλλετε διαφημίσεις επί πληρωμή. Ακόμα και αν για κάποιο απίστευτο λόγο αργότερα αλλάξετε γνώμη εύκολα μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία τους. Τεχνικά μπορείτε να συνδέσετε το Google Ads με μια σελίδα στο Facebook, αλλά σίγουρα σας αποτρέπω να το κάνετε αυτό για πολλούς λόγους, όπως:

  • Ιστορικά χαμηλότερες βαθμολογίες ποιότητας διαφήμισης για σελίδες προορισμού στο Facebook, οι οποίες μπορούν να αυξήσουν το κόστος ανά κλικ
  • Η Google περιορίζει συχνά πόσες διαφημίσεις θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα για έναν τομέα όπως το Facebook. Εάν έχετε μερικούς ανταγωνιστές που στοχεύουν στις ίδιες φράσεις, η διαφήμισή σας θα μπορούσε να παραλειφθεί.
  • Είναι πιθανές παραβιάσεις εμπορικών σημάτων στο Facebook.
  • Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακολούθηση μετατροπών του Google Ads για να δείτε τα αποτελέσματα της επένδυσής σας στο Google Ads.
  • Πρέπει να συνδεθείτε στο Facebook για να δείτε το περιεχόμενο των περισσότερων σελίδων στο Facebook.

Χωρίς περιστροφές θα σας πω σε μία φράση: στο Facebook το προϊόν είστε εσείς!

  1. Εμπορική είσοδος

Δεν έχουν όλοι λογαριασμό Facebook, ειδικά επειδή οι νεότερες γενιές χρησιμοποιούν όλο και λιγότερο το Facebook. Τον Σεπτέμβριο του 2018, εκτιμήθηκε ότι το 44% των νέων (ηλικίας 18-29 ετών) δεν έχουν προφίλ στο Facebook και μελέτες έχουν δείξει ότι η Gen Z ενδεχομένως να σκοτώσει το Facebook. Επίσης το Facebook πρόσφατα για πρώτη φορά στα τόσα χρόνια λειτουργίας του έχασε εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες με αποτέλεσμα η μετοχή του να κάνει βουτιά 20%.

Έχω νεαρούς φίλους που αρνούνται επίμονα να χρησιμοποιήσουν το Facebook και αυτό είναι πολύ συνηθισμένο για την ηλικιακή ομάδα 15-24 ετών. Όμως, δεν είναι μόνο οι νέοι:  Το 59% των ηλικιακών ομάδων 65 και άνω δεν είναι παρόντες στο Facebook. Αυτό σημαίνει ότι εάν κάποιος πρέπει να συνδεθεί σε μια πλατφόρμα με την οποία δεν είναι εξοικειωμένος, δεν έχει καν λογαριασμό, έχετε χάσει πριν καν ξεκινήσετε!

  1. Δείχνετε το στυλ σας

Οι μέρες που μπορούσες να προσαρμόσεις μια σελίδα MySpace έχει περάσει ανεπιστρεπτί και ειλικρινά δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ δεν θέλω να επιστρέψω εκεί. Επομένως, καθώς δεν μπορείτε πλέον να προσαρμόσετε τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, είναι καλύτερα να έχετε το δικό σας website που να δείχνει το στυλ και το προϊόν σας.

Είτε είστε ένα σοβαρό λογιστικό ή ασφαλιστικό γραφείο, είτε κατασκευάζεται κάποιο προϊόν ή είστε ιδιοκτήτης ενός συνοικιακού μεζεδοπωλείου, το μόνο σίγουρο είναι ότι με το δικό σας website, μπορείτε να δώσετε στους επισκέπτες μια αίσθηση της επιχείρησής σας προτού καν περάσουν την πόρτα της φυσικής σας έδρας ή να λάβουν το προϊόν σας.

  1. Αξιοπιστία

Για χρόνια, μελέτες έχουν δείξει ότι μια καλή ιστοσελίδα προσθέτει αμέσως αξία ή αξιοπιστία σε προϊόντα και υπηρεσίες. Θέλω να μπορώ να μεταβαίνω σε ένα site… να βρω αυτό που ψάχνω, να μάθω για την εταιρεία και να δω τι ακριβώς είναι.

Μια μεγάλη μελέτη αγορών από την GE Capital Retail Bank αποκάλυψε ότι το 81% των αγοραστών πραγματοποιούν διαδικτυακή έρευνα πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά, με το 60% να μεταβαίνει απευθείας στον ιστότοπο του λιανοπωλητή για να ελέγξει διάφορες λεπτομέρειες του προϊόντος. όπως εγγύηση, τιμολόγηση, διαθεσιμότητα και πληροφορίες αποστολής. Μια τυπική σελίδα Facebook που μοιάζει με τη σελίδα Facebook όλων των άλλων δεν κάνει καλή εντύπωση για το τι είναι η εταιρεία σας ή δεν διευκολύνει την εύρεση πληροφοριών που θα μπορούσε να αναζητήσει, πριν αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Ξεκινήστε! Δημιουργήστε άμεσα μια ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας

Και πάλι – Δεν σας λέω να απαλλαγείτε από τη σελίδα σας στο Facebook. εξάλλου, υπάρχουν 2,91 δισεκατομμύρια ενεργοί λογαριασμοί στο Facebook. Με κάθε τρόπο, διατηρήστε τη σελίδα σας στο Facebook ζωντανή, ενεργή και μέρος της στρατηγικής σας στα social media.

Απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις πλατφόρμες στις οποίες επιλέγετε να συμμετάσχετε.

Πρέπει να έχετε έναν ιστότοπο που ελέγχετε, περιέχει περιεχόμενο που σας ανήκει, και είναι ειδικά αφιερωμένο στο να βοηθήσει να αναπτύξετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο και την επιχείρησή σας για το μέλλον.

Επίλογος: Κάθε επιχείρηση χρειάζεται τη δική της ιστοσελίδα. Και θα πρέπει να κάνει πολλά περισσότερα από το να δείχνει απλώς στον κόσμο ότι υπάρχει. Βεβαιωθείτε ότι υποστηρίζει τις αξίες σας, προβάλλει την εταιρική σας κουλτούρα και πρωτίστως βοηθά να επιτύχετε τους στόχους σας.

Αν το βρήκες χρήσιμο, μοιράσου το!

Published On: 15/11/2021By

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τις διαφορές ενός εταιρικού website και μιας σελίδας στα social media

Με εκπλήσσει πόσες εταιρείες δεν έχουν website- ή το έχουν ουσιαστικά παραμελήσει – και βέβαια έχουν επικεντρώσει τις προσπάθειές τους στη δημιουργία μιας «επιτυχημένης» σελίδας στο Facebook.

Συναντάω συνεχώς επιχειρήσεις που πρέπει είτε να δημιουργήσουν ένα website είτε πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση σε αυτό που ήδη έχουν.

Κάθε εταιρία, επιχείρηση, επαγγελματίας θα πρέπει να διαθέτει ένα απλό website δύο ή τριών σελίδων ή ένα πιο σύνθετο που μπορεί να περιλαμβάνει blog, about, services κλπ, εκτός από μια σελίδα Facebook.

Τώρα θα αναρωτιέστε γιατί…

Παρακάτω σας παραθέτω έξι λόγους για τους οποίους πρέπει να έχετε το δικό σας website ως κύρια διαδικτυακή παρουσία.

6 λόγοι για τους οποίους η επιχείρησή σας χρειάζεται έναν ιστότοπο

  1. Έχετε τον πλήρη έλεγχο του τρόπου εμφάνισης στα αποτελέσματα αναζήτησης
  2. Λεπτομερείς έλεγχος στην παρακολούθηση των αποτελεσμάτων σας
  3. Χρειάζεστε μία ιστοσελίδα για να συνδέσετε χορηγούμενες διαφημίσεις
  4. Δεν είναι όλο το κοινό σου χρήστες του Facebook
  5. Δείχνετε το στυλ και την προσωπικότητα της επιχείρηση σας
  6. Ο ιστότοπος σας θεωρείται πιο αξιόπιστος

Ας είμαστε σαφείς, σε καμία περίπτωση δεν προτείνουμε να αποσύρετε την επιχείρησή σας από το Facebook ή τα υπόλοιπα social. Στην πραγματικότητα, προτείνουμε να προβάλετε το website σας μέσω των social media για να πετύχετε τους στόχους σας.

  1. Χάνετε τον έλεγχο στο Facebook

Ο νούμερο ένα λόγος στην πραγματικότητα είναι η πρόσφατη ανακοίνωση του Facebook το οποίο έκανε μια δήλωση σχετικά με τα μελλοντικά τους σχέδια. Στο μέλλον θα επικεντρωθούν στην αρχική τους φιλοσοφία που ήταν που φέρει τους ανθρώπους πιο κοντά. Σύμφωνα με έρευνες στους περισσότερους χρήστες δεν αρέσει να βλέπουν διαφημίσεις πάνω από τις ενημερώσεις των φίλων τους στο timeline. Τι σημαίνει αυτό για τη σελίδα σας στο Facebook; Λοιπόν, πιθανών το μικρό ποσοστό των ακολούθων σας που εξακολουθούν να βλέπουν τις αναρτήσεις της σελίδας σας στο Facebook, σύντομα δεν θα μπορούν να το κάνουν.

  1. Τι στατιστικά παίρνεις από το Facebook;

Ένα μεγάλο, ζήτημα που έχουν όλοι με το Facebook είναι τα στατιστικά και τα αποτελέσματα που παρέχουν. Αυτά τα αποτελέσματα μπορεί να είναι δυσκολονόητα και ελλιπέστατα, πράγμα που που τα καθιστά πιο δύσκολη την αποτελεσματική δημιουργία δυνητικών πελατών, μέσα από τη σελίδα σας στο Facebook. Με μια ιστοσελίδα, έχετε πολύ πιο αναλυτική πρόσβαση στα δεδομένα και τα αποτελέσματά σας.

  1. Χρειάζεστε προορισμό για Google ads

Ακόμα κι αν δεν πιστεύετε ότι θα χρειαστεί να προβάλλετε διαφημίσεις pay per click, καλό θα είναι, να είστε πάντα προετοιμασμένοι να προβάλλετε διαφημίσεις επί πληρωμή. Ακόμα και αν για κάποιο απίστευτο λόγο αργότερα αλλάξετε γνώμη εύκολα μπορείτε να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία τους. Τεχνικά μπορείτε να συνδέσετε το Google Ads με μια σελίδα στο Facebook, αλλά σίγουρα σας αποτρέπω να το κάνετε αυτό για πολλούς λόγους, όπως:

  • Ιστορικά χαμηλότερες βαθμολογίες ποιότητας διαφήμισης για σελίδες προορισμού στο Facebook, οι οποίες μπορούν να αυξήσουν το κόστος ανά κλικ
  • Η Google περιορίζει συχνά πόσες διαφημίσεις θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα για έναν τομέα όπως το Facebook. Εάν έχετε μερικούς ανταγωνιστές που στοχεύουν στις ίδιες φράσεις, η διαφήμισή σας θα μπορούσε να παραλειφθεί.
  • Είναι πιθανές παραβιάσεις εμπορικών σημάτων στο Facebook.
  • Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακολούθηση μετατροπών του Google Ads για να δείτε τα αποτελέσματα της επένδυσής σας στο Google Ads.
  • Πρέπει να συνδεθείτε στο Facebook για να δείτε το περιεχόμενο των περισσότερων σελίδων στο Facebook.

Χωρίς περιστροφές θα σας πω σε μία φράση: στο Facebook το προϊόν είστε εσείς!

  1. Εμπορική είσοδος

Δεν έχουν όλοι λογαριασμό Facebook, ειδικά επειδή οι νεότερες γενιές χρησιμοποιούν όλο και λιγότερο το Facebook. Τον Σεπτέμβριο του 2018, εκτιμήθηκε ότι το 44% των νέων (ηλικίας 18-29 ετών) δεν έχουν προφίλ στο Facebook και μελέτες έχουν δείξει ότι η Gen Z ενδεχομένως να σκοτώσει το Facebook. Επίσης το Facebook πρόσφατα για πρώτη φορά στα τόσα χρόνια λειτουργίας του έχασε εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες με αποτέλεσμα η μετοχή του να κάνει βουτιά 20%.

Έχω νεαρούς φίλους που αρνούνται επίμονα να χρησιμοποιήσουν το Facebook και αυτό είναι πολύ συνηθισμένο για την ηλικιακή ομάδα 15-24 ετών. Όμως, δεν είναι μόνο οι νέοι:  Το 59% των ηλικιακών ομάδων 65 και άνω δεν είναι παρόντες στο Facebook. Αυτό σημαίνει ότι εάν κάποιος πρέπει να συνδεθεί σε μια πλατφόρμα με την οποία δεν είναι εξοικειωμένος, δεν έχει καν λογαριασμό, έχετε χάσει πριν καν ξεκινήσετε!

  1. Δείχνετε το στυλ σας

Οι μέρες που μπορούσες να προσαρμόσεις μια σελίδα MySpace έχει περάσει ανεπιστρεπτί και ειλικρινά δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ δεν θέλω να επιστρέψω εκεί. Επομένως, καθώς δεν μπορείτε πλέον να προσαρμόσετε τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, είναι καλύτερα να έχετε το δικό σας website που να δείχνει το στυλ και το προϊόν σας.

Είτε είστε ένα σοβαρό λογιστικό ή ασφαλιστικό γραφείο, είτε κατασκευάζεται κάποιο προϊόν ή είστε ιδιοκτήτης ενός συνοικιακού μεζεδοπωλείου, το μόνο σίγουρο είναι ότι με το δικό σας website, μπορείτε να δώσετε στους επισκέπτες μια αίσθηση της επιχείρησής σας προτού καν περάσουν την πόρτα της φυσικής σας έδρας ή να λάβουν το προϊόν σας.

  1. Αξιοπιστία

Για χρόνια, μελέτες έχουν δείξει ότι μια καλή ιστοσελίδα προσθέτει αμέσως αξία ή αξιοπιστία σε προϊόντα και υπηρεσίες. Θέλω να μπορώ να μεταβαίνω σε ένα site… να βρω αυτό που ψάχνω, να μάθω για την εταιρεία και να δω τι ακριβώς είναι.

Μια μεγάλη μελέτη αγορών από την GE Capital Retail Bank αποκάλυψε ότι το 81% των αγοραστών πραγματοποιούν διαδικτυακή έρευνα πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά, με το 60% να μεταβαίνει απευθείας στον ιστότοπο του λιανοπωλητή για να ελέγξει διάφορες λεπτομέρειες του προϊόντος. όπως εγγύηση, τιμολόγηση, διαθεσιμότητα και πληροφορίες αποστολής. Μια τυπική σελίδα Facebook που μοιάζει με τη σελίδα Facebook όλων των άλλων δεν κάνει καλή εντύπωση για το τι είναι η εταιρεία σας ή δεν διευκολύνει την εύρεση πληροφοριών που θα μπορούσε να αναζητήσει, πριν αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Ξεκινήστε! Δημιουργήστε άμεσα μια ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας

Και πάλι – Δεν σας λέω να απαλλαγείτε από τη σελίδα σας στο Facebook. εξάλλου, υπάρχουν 2,91 δισεκατομμύρια ενεργοί λογαριασμοί στο Facebook. Με κάθε τρόπο, διατηρήστε τη σελίδα σας στο Facebook ζωντανή, ενεργή και μέρος της στρατηγικής σας στα social media.

Απλώς βεβαιωθείτε ότι έχετε ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις πλατφόρμες στις οποίες επιλέγετε να συμμετάσχετε.

Πρέπει να έχετε έναν ιστότοπο που ελέγχετε, περιέχει περιεχόμενο που σας ανήκει, και είναι ειδικά αφιερωμένο στο να βοηθήσει να αναπτύξετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο και την επιχείρησή σας για το μέλλον.

Επίλογος: Κάθε επιχείρηση χρειάζεται τη δική της ιστοσελίδα. Και θα πρέπει να κάνει πολλά περισσότερα από το να δείχνει απλώς στον κόσμο ότι υπάρχει. Βεβαιωθείτε ότι υποστηρίζει τις αξίες σας, προβάλλει την εταιρική σας κουλτούρα και πρωτίστως βοηθά να επιτύχετε τους στόχους σας.